چگونه همیشه با تخفیف خرید کنیم؟

Rate this post
23,459 views
0
Rate this post

تخفیف گرفتن روی خرید و چانه زدن با فروشنده شاید یکی از قدیمی ترین عادت‌های خرید ما ایرانیان باشد. به این معنی که اگر با فروشنده بر سر قیمت بحث نکنیم و  نگیریم آن خرید مطلوب ما نخواهد بود. در حال حاضر با وضعیت اقتصادی امروز شاید این حس بیش از پیش در ما تقویت شده باشد.
در حال حاضر وب‌سایت و خدمت جدیدی با نام پرومی در حال فعالیت است که تمام موارد بالا رو در خود گنجانده است. همیشه با تخفیف از هر فروشگاهی خرید کنید، با تخفیف به تماشای فیلم و تئاتر بروید، با تخفیف به شهربازی بروید، با تخفیف تفریح کنید، با تخفیف به رستوران بروید و… هر کجا لازم باشد پولی پرداخت کنید قطعا با تخفیف پرداخت خواهید کرد!! از طرفی لازم نیست حتی با فروشنده چانه بزنید. برای فروشگاه‌های اینترنتی نیز کد تخفیف خواهید داشت.
به عنوان مثال برای فروشگاه‌های بزرگی همچون دیجی‌کالا و بامیلو کد تخفیف دراختیار خواهید داشت. یا برای سفارش غذا از خدمات ارسال و سفارش نیز، کد تخفیف در اختیار خواهید داشت. کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف چنگال، کد تخفیف ریحون و… از این دسته‌اند.
در پرومی علاوه بر ارائه‌ی کد تخفیف خدمات آنلاین همچون کد تخفیف آچاره، کد تخفیف اسنپ و… پیشنهادات تخفیف دار نیز ارائه می‌شود. این پیشنهدات تخفیف دار محدود به فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین نخواهند بود و هر فروشگاهی در محل شما نیز می‌تواند این پیشنهادات را ارائه دهد و شما از آنها بهره‌مند شوید.
در کنار تخفیف گرفتن، یادآوری این نکته لازم است که: امروزه همه‌ی مردم برای خرید کردن هر نوع محصولی تا تحقیقات کامل را انجام ندهند از خرید امتناع می‌کنند. به روش سنتی و قدیمی تمام فروشگاه‌های یک خیابان رو سر زده با تمام فروشنده‌ها در رابطه با محصول مورد نظر بحث کرده و سپس خرید انجام می‌شود.
اما شاید بهتر باشد درباره‌ی زمان و انرژی‌ای که برای دو مورد بالا صرف می‌شود تجدید نظر کرد. هزینه‌ی رفت‌وآمد، مصرف بنزین، وقت تلف شده برای بررسی و پرس‌وجو و … همه مواردی هستند که ارزششان به مراتب بالاتر از هر خریدی است.
امروزه دنیای اینترنت انجام خیلی از امور روزمره را برای ما راحت کرده است. خرید کردن هم ازین دسته مستثنا نیست. اگر برای خرید محصولی به اینترنت سری بزنید و یک جست‌وجوی ساده انجام دهید قطعا به خیلی از وب‌سایت‌ها و خدماتی می‌رسید که در حوزه‌ی فروش فعالیت می‌کنند. اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که خیلی از تبلیغات مناسب شما نیستند و نه تنها شما را به هدف نزدیک نمی‌کنند بلکه قطعا از هدف دور خواهید شد. تبلیغات سرسام آور و پر تکرار که همه‌ی ما از آنها فراری هستیم. در کنار این موارد ممکن است نقدها و بررسی‌هایی وجود داشه باشند که شاید بازدهی چندان مناسبی برای ما نداشته باشند.کد تخفیف

پرومی راه حل نهایی

با شبکه‌ی اجتماعی قدرتمند پرومی براحتی می‌توانید برای خرید خود تحقیق و بررسی انجام دهید، خودتان کسب‌وکار ها را نقد کنید دوستانتان را از نظرات خود اگاه کنید و یک فضای رقابتی برای کسب‌وکار ها ایجاد کنید و در نهایت یک پرداخت با رضایت داشته باشید. قطعا با استفاده از خدمات پرومی به مقدار قابل توجه و چشم‌گیری در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
نکته‌ی مهم و قابل توجه در پرومی تبلیغات است. در واقع عدم وجود هیچ گونه تبلیغات در پرومی امتیاز مهم و اصلی این خدمت است. در این نرم‌افزار سلایق و علایق شما بطور هوشمندانه بررسی می‌شود و درنهایت پیشنهادات تخفیف‌دار مناسب شخص شما به شما ارائه خواهد شد.

25 اکتبر 2018
لینک کوتاه

اشتراک گذاری مطلب

نظر خود را بنویسید

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

دانلود آهنگ جدید
کانال تلگرام صفحه اینستاگرام